Ons team

Wim : In 1995 heb ik, met onderscheiding, mijn graduaat boekhouding-fiscaliteit behaald aan de PHL in Hasselt, na eerst de 2 kandidaturen licentiaat toegepaste economische wetenschappen in Diepenbeek te hebben doorlopen. Onmiddellijk hierna heb ik mijn kans gegrepen om als bediende te beginnen in ABFK nv. Een 4tal jaar heb ik als enige bediende een 100-tal dossier beheerd. In 1997 heb ik de stage tot erkenning als boekhouder-fiscalist aangevat. Deze erkenning heb ik behaald in 1999. In datzelfde jaar heb ik een beperkt aandelenpakket gekocht in ABFK nv. Na een tiental maanden heb ik Ignis bvba opgericht en het handelsfonds van ABFK nv overgenomen. Jaarlijks volg ik een 40-tal uren bijscholing over fiscale, vennootschaprechtelijke en boekhoudkundige topics.

Marjolein : Tijdens de 3-jarige opleiding Accountancy-Fiscaliteit, die ik gevolgd heb aan de Katholieke Hogeschool Limburg te Diepenbeek, was één van de vereisten in het laatste jaar, het lopen van een stage in een boekhoudkantoor. Hierdoor ben ik terecht gekomen bij ABFK voor mijn 6 weken durende stage. In juni 2004 heb ik mijn diploma behaald van Graduaat Accountancy-Fiscaliteit. Tijdens deze periode kwam er een plaats vrij bij ABFK en ik heb dan ook geen enkel moment getwijfeld om mij kandidaat te stellen voor deze openstaande vacature.  Ik heb 7 jaar de boekhouding van een 100-tal dossiers behandeld. Sinds oktober 2012 ben ik de trotse moeder van een tweeling. Hierdoor ben ik deeltijds beginnen werken en behandel ik nog een 25-tal grotere dossiers, gaande van het inboeken van documenten, het opmaken van de BTW-aangiften en BTW-listings, de afsluitingsverrichtingen, het neerleggen van de jaarrekeningen, het invullen van de fiscale aangiften en adviseren van klanten.

Anja : Na het behalen van mijn diploma’s Graduaat Informatica in 1991 en Graduaat Boekhouden-Fiscaliteit in 1993 heb ik gedurende 10 jaar de boekhouding gevoerd van een 8-tal Christiaensen speelgoedwinkels. Hierna ben ik op 1 april 2004 door het College van Burgemeester en Schepenen van de gemeente Lummen aangesteld als boekhouder van de gemeente Lummen. Vervolgens heb ik samen met mijn echtgenoot op 22 september 2004 onze zoon Emile ter wereld gebracht en op 27 februari 2006 zag onze dochter Amélie het levenslicht. Sinds 4 november 2006 heb ik uiteindelijk mijn droomjob gevonden en ben ik dossierbeheerder bij ABFK. Ik ben momenteel verantwoordelijk voor een 70-tal dossiers van eenmanszaken en vennootschappen.

Desiree: De opleiding Bedrijfsmanagement met als afstudeerrichting  Accountancy-Fiscaliteit, die ik gevolgd heb aan de Provinciale Hogeschool Limburg bracht een aantal verplichtingen met zich mee zoals het voltooien van een 9 weken durende stage in het laatste jaar. Hierdoor kwam ik terecht bij ABFK. In juni 2010 behaalde ik mijn diploma Accountancy-Fiscaliteit met grote onderscheiding. Begin juli kreeg ik een werkaanbieding bij ABFK en ik heb dan ook geen seconde getwijfeld om op dit aanbod in te gaan. Ik sta in voor het voeren van de volledige boekhouding van een 70-tal dossiers. Daarnaast zal ik samen met Wim sporters, trainers en sportclubs ondersteunen in hun boekhoudkundige en fiscale zaken.

Tamara: In 2005 heb ik mijn studies Accountancy-Fiscaliteit, met onderscheiding, beëindigd aan de Xios Hogeschool te Hasselt. Vervolgens ben ik een opleiding Master in de Handelswetenschappen begonnen aan de Vlekho in Brussel. In 2008 ben ik aan de slag gegaan op de boekhoudafdeling van het Belang van Limburg. Ik stond er in voor de leveranciersboekhouding van alle TV- en radiostations die in het bezit waren van Concentra. In 2011 ben ik gepromoveerd tot hoofd van de leveranciersboekhouding en stond ik naast mijn vroegere taken ook in voor alle BTW-aangiftes van de hele Concentra-groep, de maand- en jaarafsluitingen van alle firma’s en had ik een meer controlerende functie over mijn collega’s. In juli 2012 was het tijd voor een nieuwe uitdaging en die vond ik bij ABFK. Ik sta in voor de volledige boekhouding van een 80-tal dossiers. Daarnaast ga ik, samen met Wim, instaan voor de boekhoudkundige en fiscale ondersteuning van artiesten, producers, acteurs, regisseurs, …

Esther: In 1996 studeerde ik af in de richting Boekhouden-Fiscaliteit aan wat toen nog het Hoger Handels- en Taleninstituut heette te Genk. Ondertussen werd dit het KHLim. Vrijwel onmiddellijk kon ik toen aan de slag op de boekhoudafdeling van de firma Oracle in Diegem. Na een tweetal jaren kon ik dichter bij huis aan de slag bij de firma Gregoor (Iveco) te Houthalen. Een aantal omzwervingen later en na een avontuur als zaakvoerder van mijn eigen kinderkledingwinkel ben ik terug als werknemer aan de slag gegaan bij de ijsfabriek Crème de la Crème in Hasselt. Daar was ik verantwoordelijk voor de administratie en de boekhouding. Op zoek naar een nieuwe uitdaging kwam ik in december 2012 bij ABFK terecht.

 

Inge: In 2004 ben ik afgestudeerd aan de Katholieke Hogeschool Limburg als graduaat Accountancy-Fiscaliteit. Na mijn studies ben ik aan de slag gegaan als dossierbeheerder op een boekhoudkantoor, waar ik veel ervaring heb kunnen opdoen. Na 9 jaar was het tijd voor een nieuwe uitdaging. Het jaar 2013 was voor mij het jaar van de verandering en dit zowel op privé als professioneel vlak. In maart ben ik de trotse mama geworden van een flinke lieve dochter en in juli heb ik een nieuwe professionele uitdaging gevonden bij ABFK als dossierbeheerder.

 

Elke: In juni 2005 studeerde ik af in de richting Accountancy-Fiscaliteit aan de KHM in Mechelen. Nu heet dat Thomas More. 2 maanden later kon ik aan de slag in een accountantskantoor als dossierbeheerder van een 50 tal dossiers. In juli 2007 koos ik voor een nieuwe uitdaging en ging ik werken in een transportfirma in Antwerpen waar ik de planning en de boekhouding deed. Na bijna 6 jaar werden de lange dagen en de verre afstand teveel en koos ik terug voor een job dichter bij huis. Sinds juli 2013 maak ik deel uit van het team ABFK.

 

Comments are closed.